Leerlingbetrokkenheid

De mening van onze leerlingen doet er toe!
Wij bevorderen de betrokkenheid van onze leerlingen door hen serieus te nemen als deelnemer aan het onderwijs. We zien de school als een gemeenschap waarvan iedereen deel uitmaakt en waaraan iedereen een bijdrage kan leveren.
Wij stimuleren leerlingen om mee te denken en mee te praten over wat op school of in de klas gebeurt. Alle onderwerpen die ze aandragen, worden serieus genomen. We leren hen te praten over de dingen die goed gaan, maar ook over zaken die minder goed gaan. Leerlingen ontwikkelen zo hun sociale en communicatieve vaardigheden en krijgen meer zelfvertrouwen.

Ouders aan het woord

"De sfeer is prettig en persoonlijk."

"Het is fijn om laagdrempelig een afspraak met een juf of meester te kunnen maken. Er is een enthousiast team met een heldere visie. Door de kleinschaligheid is de ouderbetrokkenheid hoog."