Mooie rapportcijfers voor Noorderschool

21-06-2021
In april 2021 is op OBS Noorderschool een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd, waarbij aan leerlingen uit de bovenbouw, ouders, medewerkers en leidinggevenden gevraagd is hun mening te geven over hun school.
De leerlingen gaven de Noorderschool een 8,7, de ouders een 8,1 en medewerkers een 8,4, een lichte stijging ten opzichte van 2018 en hoger dan het landelijk gemiddelde. Met name de fijne sfeer en de betrokkenheid bij elkaar scoren goed. Daar zijn we heel trots op.

Ouders aan het woord

"Ik vind de individuele benadering van elke leerling belangrijk".

"De sfeer, de uitstraling en de ligging van de school zijn goed. Het is fijn dat er zo veel extra activiteiten worden georganiseerd, zoals sport, toneel, dans en zang. De docenten werken met liefde ontzettend hard voor onze school."